מהם היתרונות של האפילציה בתדר 27.12 MHZ? | הבלוג

מהם היתרונות של האפילציה בתדר 27.12 MHZ?

blog-post-image
מהם היתרונות של האפילציה בתדר 27.12 MHZ?

היצרנים פיתחו במהלך השנים מכשירי אפילציה המשתמשים בתדרי רדיו שונים כדי לייצר את החום הדרוש להסרת שיער לצמיתות. במהלך 10 השנים האחרונות בערך, תדר הרדיו של 27.12 מגהרץ ביסס את עצמו כתקן הזהב. אבל למה בדיוק?

מהירות = פחות כאב!

מכיוון שאין מקום לאלתור באלקטרוליזה (אפילציה), עליך להתמודד רק עם אלקטרולוגים מוסמכים, שהוכשרו בבתי ספר בעלי שם כמו Académie Dectro. השכלה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר מבטיחה שירות מקצועי כמו גם טיפול יעיל, נוח ובטוח.

למען הנוחות…

מהירות כזו לא רק אומרת שהתוצאות מגיעות מהר יותר, הם גם הופכים את הטיפול לנוח יותר. חימום השיערה וההתקרבות לשורש שלה נמצאים בתאי הנבט. מחקרים הראו כי במהירות -27.12 מגה -הרץ, מכיוון שרקמות שכנות נחסכות מהחום, מושגת נוחות אופטימלית,בהשוואה לחום נמוך יותר, החום מתפזר באופן רחב יותר ב -27.12 מגה -הרץ ,הוא נכנס עמוק יותר לדרמיס גורם לגירוי רב יותר ולפיכך להרגשת נוחות, ללא כאב, לכך ניתן להוסיף כי תדר 27.12 מגה הרץ מאפשר שיפור יכולות ספיגה במולקולות המים הכלולות בזקיק. במילים אחרות, שימוש ב-חום 27.12 מגה הרץ מאפשר טיפול בפרק זמן קצר יותר, מה שהופך אותו להרבה יותר נוח.

נכס שלא יסולא בפז

על ידי ההבטחה של טיפולים מהירים, יעילים ונעימים יותר, אין פלא שמכשירי 27.12 מגה -הרץ, כגון ה- Apilus xCell הם מבוקשים כל כך. המפתח לאפילציה הוא תמיד בידיו של האלקטרוליטית (במיוחד המיומנות שבה היא יכולה לבצע את ההכנסות), זה יהיה טיפשי לא להיעזר ביתרונות התחרותיים הנפלאים שההתקדמות הטכנולוגית מעניקה לנו.

תגובות

הוסף תגובה

לתשומת ליבך, הדואר האלקטרוני שלך לא ייחשף בתגובות, שדות חובה מסומנים בכוכבית

כתוב תגובה *

שם מלא*

דואר אלקטרוני*