22 טיפים מקצועיים באפילציה | הבלוג

22 טיפים מקצועיים באפילציה

blog-post-image
22 טיפים מקצועיים באפילציה

בין אם את עושה את הצעדים הראשונים שלך כ אפילטורית מקצועית ובין אם יש לך כבר ניסיון של מספר שנים, תמיד אפשר לשפר את הטכניקה שלך. כדי לעזור לך, ריכזנו 22 טיפים שיגדילו את היעילות, הביצועים ורמת הנוחות של הלקוחות שלך:

טיפ מס' 1

הכניסי את המחט בזווית קלה בעת טיפול באזורים שקשה להגיע אליהם כמו הישבן. עם זאת, טכניקה זו מיועדת למומחים בלבד, שכן יש להשתלט על טכניקת החדירה של המחט בצורה מושלמת.

טיפ מס' 2

עור מתוח אינו זהה לעור לחוץ. שמור על עור הלקוח שלך מתוח, כדי להקל על כניסת המחט והלקוח שלך לא יהיה כל כך חשוף מחום הגוף.

טיפ מס' 3

איכות העבודה שלך נשענת על הדיוק של כניסת המחט שלך. קח את הזמן, זה לא מרוץ!

טיפ מס' 4

התחלי תמיד בהסרת שיער באזור הפנים לפני שתפנה לאזורי גוף אחרים, הן מסיבות היגייניות והן לשביעות רצון הלקוח שלך. על ידי המשך פעולה זו, העור באזור הפנים יורגע עד לסיום הפגישה.

טיפ מס' 5

הכריות משמשות לנוחות הלקוח שלך, אך גם כדי לספק גישה קלה יותר לאזור המטופל ובכך לשפר את איכות העבודה שלך. אל תהססו להשתמש בהם ואל תשכחו להרים את הצד הנגדי.

טיפ מס' 6

מומלץ לבדוק את הציוד שלך לפחות אחת לשלוש שנים בתנאי הפעלה רגילים.

טיפ מס' 7

הכרת מלוא הפוטנציאל של הציוד שלך היא נקודת מוצא טובה להשגת התוצאות שאת מחפשת.

טיפ מס' 8

חיוני לעדכן את כישוריך באופן קבוע בהתחשב בהתפתחות הפנומנלית של האלקטרוליזה.

טיפ מס' 9

האזור סביב העיניים הוא כלי דם גבוה. היזהרי בעת ביצוע החדרת המחט כדי להימנע מחבלות. הימנע גם מהפעלת לחץ רב מדי על אזור עדין זה.

טיפ מס' 10

הקדשי תמיד זמן לטיפול לאחר אפילציה, קטפורזה והמלצות אחרונות. הלקוחות שלך יעריכו מאוד את תשומת הלב האישית הזו.

טיפ מס' 11

שיער זרוע תמיד דאגי לנשים מסוימות. כיום ניתן לטפל באזור זה במהירות ובבטחה, כמו כל חלק אחר בגוף. עדיף להתחיל בשיער הארוך והכהה ביותר ולטפל בהדרגה בשתי הזרועות במהלך אותה הפעלה.

טיפ מס' 12

במהלך הייעוץ, עליך להקדיש זמן לביצוע בדיקת עור. במצבים מסוימים, קלואזמה קלה בשפה העליונה או כמה נמשים עלולה להיות גלויה יותר לאחר הסרת שיער, ויש לציין זאת בפני הלקוח/ה

טיפ מס' 13

אלקטרולוגים יכולים להציע טיפולי תרמוליזה לאנשים המצוידים בקוצב לב. עם זאת, אל תשכח/י לפנות לחברת הביטוח שלך לפני ביצוע טיפולים כאלה. יתר על כן, בקש/י מהלקוח/ה אישור רפואי מהרופא המטפל שלהם.

טיפ מס' 14

לעולם אל תשכח להדגיש בפני לקוחותיך כי זה קריטי למרוח קרם הגנה במהלך 48 השעות שלאחר הטיפול או יותר אם יש נוכחות של אדמומיות.

טיפ מס' 15

הזהרה! השתמש/י רק בכמות האנרגיה שאת/ה צריכים לצורך הטיפולים שלכם. התאימו את משך הטיפול שלכם בהתאם לעומק הכנסת המחט וצפו כל הזמן בתגובות העור אצל הלקוח שלך.

טיפ מס' 16

אלקטרולוגים רבים דואגים לביצוע אלקטרוליזה באזור הפנים או הצוואר של אפרו -אמריקאים, בשל הימצאותם של קלואידים וזקיקים מעוותים. זכור תמיד כי זקיק שטופל כראוי יהיה ישר ורדוד יותר, וכך קל יותר לטפל בו במהלך הצמיחה המחודשת. ברור שלסוג עור זה יש נטייה להגיב להיפר-פיגמנטציה, ולכן הופך להיות חיוני להשתמש בבדיקות מבודדות כגון בדיקות IsoBlend או IsoGard על ידי Pro-Tec®, בהתאם לטכניקה שנבחרה, כדי למנוע תופעות לוואי לא נעימות.

טיפ מס' 17

הימנעו מדיון על חייך האישיים עם לקוחותיך. אם אחד מלקוחותיך מחליט לסמוך עליך, חובתך המקצועית היא להקשיב, לא לשפוך בעיות משלך.

טיפ מס' 18

אם אתם רוצים להציע מבצע מיוחד ללקוחות שלך, אל תוזילו את המחירים שלכם, אלא הציעו שירות או מוצר בחינם. הורדת המחירים רק מפחיתה את ערך העבודה שלך בעיני הלקוחות שלך.

טיפ מס' 19

הפוך את טיפולי האלקטרוליזה למרגיעים. נגן מוזיקה רכה, כסה אזורים לא מטופלים בצמר רך והציע ללקוח שלך כוס תה צמחים …

טיפ מס' 20

כסה תמיד את עיני הלקוח שלך במשקפי מגן קטנים בעת ביצוע טיפולים באזור הפנים או הצוואר. זה עוזר למנוע אירועים ומגביר את נוחות הלקוח שלך על ידי הגנה על עיניה מפני מקור האור.

טיפ מס' 21

נקה את הבדיקה שלך באופן קבוע במהלך הטיפול באמצעות גזה הרטובה בתמיסה אנטיבקטריאלית כגון BactiRince de Gala על מנת לחסל שאריות שעלולות להיאסף על הבד. הזרם יזרום ביעילות רבה יותר והטיפול שלך יהיו קל יותר.

טיפ מס' 22

אם ללקוח שלך יש שיער מתולתל או מעוות, טפלו בשיער זה בשלב האנאגן המוקדם. כבר בתחילת צמיחתו, השיער רדוד יותר ולא מעוות, מה שמקל על ההגעה לנורה.

ואתם, מהו הטיפ המקצועי שלכם?

תגובות

הוסף תגובה

לתשומת ליבך, הדואר האלקטרוני שלך לא ייחשף בתגובות, שדות חובה מסומנים בכוכבית

כתוב תגובה *

שם מלא*

דואר אלקטרוני*