יש לנו 6 בשבילך טיפים כדי לקבל יותר מטיפול להסרת שיער קבוע | הבלוג

יש לנו 6 בשבילך טיפים כדי לקבל יותר מטיפול להסרת שיער קבוע

blog-post-image
יש לנו 6 בשבילך טיפים כדי לקבל יותר מטיפול להסרת שיער קבוע

אז החלטת להסיר שיער ולפנות לאפילציה כדי להיפטר משערות לא רצויות אחת ולתמיד. גדול! אך לפני שתמשיכי בהרפתקה הסופית שלך להסרת שיער, אנו מהמרים שתעריכי את 6 הטיפים החיוניים הבאים שיעזרו לך להפיק יותר מהטיפול הייחודי הזה. בבקשה!

טיפ מס' 1

מכיוון שאין מקום לאלתור באלקטרוליזה (אפילציה), עליך להתמודד רק עם אלקטרולוגים מוסמכים, שהוכשרו בבתי ספר בעלי שם כמו Académie Dectro. השכלה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר מבטיחה שירות מקצועי כמו גם טיפול יעיל, נוח ובטוח.

טיפ מס' 2

באפילציה קבועה, ציוד איכותי משנה, ודאו שלאלקטרולוג שלכם יש גישה למכשיר אלקטרוליזה איכותי ומעודכן כגון ה- Apilus xCell. ציוד חדיש שכזה, הנובע מאבולוציה טכנולוגית ארוכה שבנויה סביב טכניקות הביצוע העדכניות ביותר מאפשר את מיטב הנוחות והיעילות ועם פחות כאב, אז למה להסתדר בלי?

טיפ מס' 3

ועוד בנוגע לציוד, אנו ממליצים לך לוודא כי האלקטרוולוג שלך משתמש בבדיקות מבודדות חד פעמיות, כגון Pro-Tec Isogard או Isoblend. בדיקות הן אובייקטים דקים מאוד דמויי חוט אשר מוחדרים בפתח הטבעי דרכו צומחת השיערה. מכיוון שגישושים מבודדים ממקדים את האנרגיה בשורש השיער, במקום בו נמצאים תאי המטרה, הטיפול יעיל יותר ומשטח העור נשאר מוגן.

טיפ מס' 4

לא משנה מה רמת המיומנות של האלקטרולוג שלך או איכות הציוד שלה, הוא עדיין זקוק לשיתוף הפעולה המלא שלך. הצלחה באלקטרוליזה היא לא רק עניין של טכניקה, אלא גם של תזמון. פגישות מתוכננות על פי מחזורי צמיחת שיער, על מנת לאפשר למספר השערות המרבי להיות בשלב האנאגן ביום הטיפול. בתקופה זו יש לנו סיכוי לחסל יותר תאים האחראים לצמיחת השיער. על ידי עמידה בלוח הזמנים המוסכם, את/ה משפר מאוד את היעילות של כל טיפול. המשמעות היא שתיפטרו מהר יותר משיער לא רצוי ותחסכו לכם זמן וכסף.

טיפ מס' 5

חשוב להכין את העור לפני פגישה. קודם כל, הסרו מפני העור שלכם תאים מתים ופסולת על ידי פילינג יסודי. זה יקל על הכנסת המחט לזקיק ויקדם את לחות העור. עור עם לחות טובה מוביל טוב יותר את הזרם, מה שמביא לטיפולים נוחים יותר.

טיפ מס' 6

פעל בהתאם להמלצות האלקטרולוג לאחר הטיפול. הימנע מחשיפה לשמש או אמבטיות חמות הימנעו מגרד באזור המטופל כדי למנוע תגובות לא רצויות. העור שלך צריך להיות מפונק - סיבה מספקת לתת לו את הטיפול הדרוש לו, באמצעות המוצרים המומלצים המתאימים.

ולסיום מהי שיערה?

זאת עובדה, אנחנו לא יודעים הרבה על שיער הגוף שלנו. כנראה מכיוון שצמיחתו מתרחשת לאט, וכי היא נופלת מבלי ששמנו לב, למעט, כאשר אנו מציצים לניקוז המקלחת שלנו! בורות כזו גורמת למידה מסוימת של תפיסות מוטעות בנוגע לשיער שעלינו להסיר, ולו רק כדי לעזור לנו לבחור איזה סוג של הליך אפילציה מתאים לנו. תחילה עלינו להתנתק מהרעיון ששיער צומח ו"גדל מחדש לא משנה אם פעם בשעווה או מגילוח. שיער רק יחזור לצמיחתו הטבעית, וייפול בסופו של דבר, לפני שיוחלף בשיער חדש לגמרי.

שיער הוא סיב עשוי חלבון הצומח מזקיק המצוי בשכבת הדרמיס דרך שכבת האפידרמיס שבעור. השיער מצוי רק בבעלי חיים ממחלקת היונקים

תגובות
יפה שמואל
יפה שמואל
1/8/2019 10:02:44 PM

שיפר את הקליניקה שלי פלאים עושה עבודה יוצאת דופן לינק למוצר


הוסף תגובה

לתשומת ליבך, הדואר האלקטרוני שלך לא ייחשף בתגובות, שדות חובה מסומנים בכוכבית

כתוב תגובה *

שם מלא*

דואר אלקטרוני*